Opgave A:
1. Gruppe: SFP → Skole/fritid.
2. Dyr:
- Vandrende pinde (2-3 stykker derudover unger)
3. Hvilke mål er derfor bruger/borger gruppens læringsudbytte?
- Kendskab til dets udvikling, pasning/ansvar, empati
4. Hvordan skal dyreholdet placeres og indrettes med henblik på brugernes oplevelses- og læringsmuligheder?
- I øjenhøjde for børnene og i et åbent rum, hvor de kan tilgå dem
5. Litteratur:
https://www.foderboxen.dk/2019/pasningsvejledning-for-vandrende-pinde/
3. Hvilke mål er derfor bruger/borger gruppens læringsudbytte?
- Kendskab til dets udvikling, pasning/ansvar, empati
4. Hvordan skal dyreholdet placeres og indrettes med henblik på brugernes oplevelses- og læringsmuligheder?
- I øjenhøjde for børnene og i et åbent rum, hvor de kan tilgå dem
5. Litteratur:
https://www.foderboxen.dk/2019/pasningsvejledning-for-vandrende-pinde/
Kommentarer
Send en kommentar